Te trzy słowa mogą brzmieć ze sobą bardzo dziwnie i wręcz nierealnie, ale Coroner na oficjalnym forum ostatnio ponownie wyraził swoje zainteresowanie developmentem CQB, niedosłownie potwierdzając chyba nieudany eksperyment jakim było MWTC. Pojawiają się tam następujące słowa:
Smutne, że niestety nie mam na to (rozwój gry - dop. eXtreme) teraz zbytnio czasu. Ale czemu by nie wydać samodzielnej gry na własnym silniku ET i włączać do niej mapy z TC:E?
Wydanie samodzielnej gry z brakiem blokady na nowe mapy? Brzmi dobrze. Później pojawił się kolejny post:
Jeśli zrezygnuję kiedyś z pracy przy TrueCombat, opublikuję kod CQB na licencji GPL.
… czyli coś, na co wiele osób długo czeka, bo mogło by tchnąć nowe życie w tę grę.
Coroner też próbował uruchomić CQB na ET: Legacy, czyli rozwijanym przez społeczność silniku ET (by naprawić bugi i poprawić wsparcie dla różnych systemów operacyjnych), który ma zachować kompatybilność z modami do oryginalnego ET. CQB jednak nie udało się uruchomić z uwagi na usunięty kod do botów. Na forum odezwali się jednak ludzie włączeni w rozwój ET:L, z chęcią pomocy, więc możliwe, że w najbliższym czasie wszystko się uda.
Coroner zaoferował też twórcom ET:L podzielenie się swoim kodem:
Mogę zaoferować kod do bardzo szybkiej implementacji adaptive exposure (ulepszona wersja efektu HDR z TC:E, tylko przy użyciu silnika) oraz bardzo wydajny efekt “bloom”. Oba mam zaimplementowane i przetestowane w starym forku xreala. Podzieliłbym się także moim ulepszonym kodem oświetlenia do q3map2 z perceptive tone mapping.
Dobrze ze Dim zrobił tą złamaną wersje i mozna sie bawic w modowanie. Dzisaj akurat sobie pykałem z botami bo testowalem nową broń.
M4 RIS RELOAD http://s9.postimg.org/p49u6nflr/2013_07_05(...)j_lighty_a1.jpg
M4 RIS AIM http://s7.postimg.org/9ju1ysrgb/2013_07_05(...)j_lighty_a1.jpg
M4 RIS NO AIM http://s22.postimg.org/i1qmoiqsh/2013_07_0(...)j_lighty_a1.jpg
Przeportowałem AK47 z MOHA 2010 i dodałem Tritium Shights z shaderem zeby przyrządy celownicze swieciły w ciemnosci
AK47 NO AIM http://s7.postimg.org/gkmn5bim3/2013_06_23(...)3_obj_delta.jpg
AK47 AIM http://s16.postimg.org/3z57mavyd/2013_06_2(...)_obj_office.jpg
AK47 NEW MUZZLE FLASH http://s16.postimg.org/c3miiix51/2013_06_2(...)_obj_office.jpg
AK47 DAY VIEW http://s23.postimg.org/yj7nfpurf/2013_07_0(...)j_lighty_a1.jpg
DZISIEJSZY AK-74
RELOAD http://s22.postimg.org/g5gvgnj1d/2013_07_0(...)j_lighty_a1.jpg
FREELOOK http://s22.postimg.org/m43vidgrl/2013_07_0(...)j_lighty_a1.jpg
AIM http://s13.postimg.org/qxd91twt3/2013_07_0(...)j_lighty_a1.jpg
JNG-90 WYCIĄGNIĘTY Z BF3
http://s7.postimg.org/huy8plgjf/2013_06_23(...)3_obj_delta.jpg
http://s22.postimg.org/c8q7ytau9/2013_06_2(...)_obj_chlite.jpg
Komentarz zmieniany 1 raz. Ostatnio (13r Lip 5, 19:43) przez Jac075
Robiłem test z rękami żołnierzy z CSS [ bardziej okrągłę modele dłoni i ramion, lepsze tesktury ale problem leży w żeby z całym modelem przeknwertować TCkowe TAGI żeby broń podczas ładowania czy strzelania i kazdego ruchu nie stała w miejscu. Jakby społecznosć była większa to moze bym sie podjał przerabiania tych łapek do silnika et no ale jco ja wam będe mówił o frekwencji :). Może jak coś się ruszy z miejsca to będziemy dzaiałać .
Da się nawet przerobic modele postaci na takie jak w CS GO czyli bardziej high poly z tym ze wlasnie problem polega na animacji , skali itd a jest to mega czasochłonne.
Komentarz zmieniany 1 raz. Ostatnio (13r Lip 17, 20:26) przez csMKJP
------ Dodano: 18.07.2013, 15:56:50 ------
zaraz rupload zrobie
------ Dodano: 18.07.2013, 15:59:42 ------
lolz zostawilem stara wersje wypieprzajac ja z dl serwera - zaraz poprawie
strony oczywiście nie zahostują u kogoś (ekhę np) bo przeciez hakery same (diane akurat wybaczam bo ma teraz inne problemy) - reszta tych rutów i innych przygłupów liżydupców nic nie zrobi. tylko czekaja hieny sępy aż coś się ruszy a kurwa nawet strony utrzymac nie mogą a i serwerów by bezemnie nie zabezpieczyli pindole. potem bedzie stekanie ze przecież podtrzymali przy zyciu tc - kurna very fany.
tylko jaca rzeźbi gany i dim mapy - reszta tylko z szerokich ust słynie. pietrolona elite społecznosc
Niech ONA przekaze opieke nad community komus innemu bo całkiem padnie ten i tak już ledwo zipiący mod.
Jeszcze 3-4 miesiace temu w godzinach 15 18 shz bc był nie tyle zapchany co cały czas na chodzie. 8 - 10 - 14 osob a wieczorami prawie ze full. Stamtąd leciało się na Masse albo na Akacza i ratatata do nocy. Teraz tylko wieczorami na obj coś się dzieje bo trupiarnia z BC nie chce grać w podkładanie bomby a jak już przyjdą to na 10 min, dostają lanie i disconnect. Bc jest fajne ale jako rozgrzewka przed grą właściwą. Prawdziwe piekno tej gry twki własnie w g_gametype 5.
btw tu nie dochodza emaile z pow o odp w watku :)
------ Dodano: 17.08.2013, 19:18:43 ------
Fixed.
------ Dodano: 19.08.2013, 18:10:38 ------
prócz info o pm'ce
------ Dodano: 19.08.2013, 18:11:30 ------
btw http://www.youtube.com/watch?v=TEAysRRw3WU
prócz info o pm'ceJak doszło info o pmce to i inne też będą. :P
btw http://www.youtube.com/watch?v=TEAysRRw3WUNiektórzy ludzie to się nudzą, ja niestety nie pojmę "fenomenu" tej gry :P Może dlatego, że nie mam zbyt dużo wolnego czasu.
aaale popacz balistyka nawet jest ;)
------ Dodano: 19.08.2013, 18:18:23 ------
btw
I was so far thinking of a new CQB release compatible with ETL which also allows to run unofficial servers and custom maps, as well as Bodycount, Demolition, and CTF.
I would make sure it runs, as far as possible without WolfET paks.
This would still mean closed source for the mod code (which stays an ET mod), but it can be started or combined with a GPL engine like ETL.
This distribution model is also used by Urban Terror.
Working on the engine code will offer a lot like server side anticheat measures, etc.
Since CQB/TCE is very modable itself, community could grow again around making maps.
I will then decide whether I finally GPL CQB source code, too.
Convince me. The only reason for me against it is that CQB still offers a so complete and rich weapon simulation. Though I probably never have the time to commercially exploit it, even if there would be anybody willing to pay for it.
Macie pomysł na mapke ;)
Ja niestety z braku czasu i umiejętności :P nie jestem w stanie takiej ogarnąć :) a pewnie miło by się grało
Hi, as soon as I get on it I will compile an unlocked version of CQB which also runs on ETL.<3
I will release my q3map2 sources and all map sources with that version,
but I have to dig this out.
My plan is to have
Bodycount
Demolition
CTF
I am sorry but it'll take some time because I am very busy IRL and it has to be a clean package.
Thanks, cor
Coroner w końcu gada jak człowiek a nie jak obrażony nastolatek. Chyba zrozumiał że blokowanie tej gry to strzał w stope. Nie mogę się doczekać.
jak już wypuści to postawie zamiast sz obj etl + cqb unlocked
a może et zwykle + cqb unlocked
jaka jest wasza opinia
Lepszy wg mnie bedzie zwykly ET + open CQB bo na Legacy podobno jeszcze jakies babole wyskakują, zresztą et to to i już :)
Lepszy wg mnie bedzie zwykly ET + open CQB bo na Legacy podobno jeszcze jakies babole wyskakują, zresztą et to to i już :)Błędy w ETL można naprawić (bo mamy kod), w przeciwieństwie do "zwykłego" ET. Jedyną przewagą jaką miał oryginał było wsparcie PB ale to już nieaktualne..
Is ET: Legacy backwards compatible with 2.60b servers?więc rozumiem problemu nie ma ;]
That’s the purpose of this project!
------ Dodano: 29.09.2013, 13:41:13 ------
z http://www.dev.etlegacy.com/projects/etlegacy/wiki/FAQ
------ Dodano: 29.09.2013, 14:14:13 ------
ja wiem ze jestem pijany już ale
http://www.etlegacy.com/index.php?r=etlcon(...)elease/download
Installer not available Binaries not available
------ Dodano: 29.09.2013, 14:14:43 ------
a ok http://www.dev.etlegacy.com/projects/etlegacy/wiki/Download
------ Dodano: 29.09.2013, 14:15:13 ------
eehehe
http://mirror.etlegacy.com/etlegacy-linux-2.71rc1.tar.gz
403 Forbidden
------ Dodano: 30.09.2013, 02:22:15 ------
wrrrrrrróć, linki już działają ;]
pewnie na ciśnieniu postawie serwer gdzieś u siebie
BO-TO-POLSKA-WLASNIE[BC]
hehe nie no zartuje pokolorowane POLSKA[BC] pewnie
Chciałem załozyć temat o moim modzie do CQB ale za dużo pisania, zresztą lepiej jest zobaczyć i usłyszeć niż sobie wyobrażać.
Jakby ktos mógł nagrac video, to podeśle moda i demo które by pokazało to i tamto.
Komentarz zmieniany 1 raz. Ostatnio (13r Paź 5, 17:42) przez Jac075
Może Shtyvny by coś zadziałał w związku z tą sprawą ale coś go nie widać ostatnio.Nie ma klienta na Mac OS X na Intelu to mnie nie ma :( A propos przeniosłem OBJ na nowe łącze, looknij Jaco czy da się na tym pograć. Jak by było OK to można na tym hoście postawić to co proponujesz.
Btw. Filmik załatwiony. Za kilka dni powinien być na YT. Trzeba jeszcze tylko nagrać i wrzucić. :-)
Komentarz zmieniany 1 raz. Ostatnio (13r Paź 11, 18:17) przez Jac075
http://www.youtube.com/watch?v=ntAqiKWtH1A(...)eature=youtu.be
Troche gameplaya z botami na ctf
http://www.youtube.com/watch?v=UtSHdS7hUSA
dajan sie okres spoźni z wrażenia ;d
Edit: Prawdopodobnie jesteś odbanowany/ mozesz pisać. Takie wieści mnie doszły z samej góry.
Komentarz zmieniany 1 raz. Ostatnio (13r Paź 18, 15:31) przez Jac075
------ Dodano: 18.10.2013, 15:57:41 ------
tak jak mowi dim, pewnie corotrol przestraszyl sie ze cezar mu podpierdoli brand
to cqb_lab co pokazali na tc.net wygląda zacnie, jeden korytarz i 3/4 sceny(teraz to z 10 osób wychodzi chyba?)
Z tego co się orientuje mapy robi się tak samo jak do tce z róznica w spawnach. Jak będe wiedział coś wiecej to skrobne Ci prywatną.
DerDevil - 05.07.2013, 13:06:30
To teraz czekam na jakieś wydanie działające na ET:Legacy. I mam nadzieje że scena TC się rozrusza a truecombat.pl przetrwa.
Komentarz zmieniany 1 raz. Ostatnio (13r Lip 5, 13:08) przez DerDevil